tirsdag 5. april 2016

Bruntoner hist og pist og Etsy




























Litt bruntoner har sneket seg inn i stuene i løpet av vinteren. Siden vi har det så lyst ellers tror jeg det er noe med å "jorde" det litt for meg. Dessuten synes jeg brunt er nydelig til fargene mine; disse gammelrosa, nude, lilla og rustfargene jeg liker så godt. Brunt gjør det også litt mindre søtt. Om du tror det eller ei så er jeg faktisk livredd for å bikke over  på det altfor søte.
Den rustfargede kelimputa har jeg handlet gjennom etsy.com. Liker du kelimputer er dette stedet å lete etter godbiter. Det er bare å søke på "kelim pillow" eller "vintage kelim pillow" osv.
Prisene varierer men mange er langt rimeligere å handle via Etsy. Den rustfargede puta kostet 140 kr. Portoen kom på 100 kr. Om man holder seg innenfor 350  kr. inkludert porto slipper du å betale moms og avgifter. Lurt å handle en pute om gangen med andre ord! (med mindre du har funnet to puter til totalt 250 kr.)   To dager etter bestillingen sto en DHL- bil på døra med puten fra Tyrkia. Jeg var imponert!
Se alle de fantastiske putene jeg har sett på Etsy. Jeg kan sitte i lange stunder og beundre putemylderet der.
HA EN HERLIG TIRSDAG DU SOM TITTER INNOM!





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar