lørdag 11. april 2015

Vår i utestua





























Våren har gjestet oss de siste dagene, og det har vært himmelsk! Det har blitt drukket indisk kaffe i utestua, blitt spilt Dart mot det gamle, store eiketreet, vært badminton-matcher mellom yngstemann og meg og neser mot sola.
Sikkert mange som har fått med seg makrame-renessansen som herjer landet. Husker godt jeg hadde en slik fin makrame-ampel på ungpikerommet mitt. Synes det var såååå stilig!
For noen dager siden var jeg så heldig å finne hele tre slike makrame-oppheng for planter i bruktbutikken. Jeg har jaktet på det lenge. Så var det som om noe fikk meg til å tro at nettopp denne dagen ventet noen slike på meg, og fikk meg til besluttsomt å sette meg i bilen og rase innom bruktbutikken. Ja, ganske riktig.. på et bord lå to makne, fine makrame-oppheng. Juhu!
Fornøyd punget jeg ut 40 kr. til den blide misjonsdamen i kassa. Tidligere på dagen hadde jeg raskt kjørt innom en bruktbutikk på Sem på vei hjem fra et møte i Tønsberg, og jammen meg fant jeg ikke en fin liten variant der også til en tier. Gjenbruksglede det!

HÅPER DU NYTER DAGENE! GLAD LØRDAG TIL DEG!         

1 kommentar:

  1. Så deilige med vårlige dager:-) Her har det vært sludd og hagl i dag. Huttetu!!
    Men utesesongen må da være like om hjørnet håper jeg.
    Gleder meg sånn til å få ut hagemøblene:-)
    Koselige bilder fra utestuen din! Og fine makrameoppheng du har fått tak i:-)

    Klem

    SvarSlett