mandag 8. desember 2014

Semifinalist og kamera på skadestua






























Hadde jeg hatt parykk, hadde den garantert virvlet av meg i storøyd forfjamselse over å finne "Kasparas Regnbue" som en av ti semifinalister til Årets interiørblogg i Vixen Blogawards. Tror ikke jeg var talefør de første ti minuttene etter jeg oppdaget dette.
Det er to hovedgrunner til at jeg ble så vanvittig overrasket:
Den ene er min litt sporadiske blogging siste året. Mye skyldes trøbbel og samarbeidsproblemer med kameraet mitt, som nå endelig er på skadestua og kanskje i skrivende stund på operasjonsbordet  Når det kommer tilbake DA skal det bli andre boller hva blogging angår!
Den andre grunnen er min stadig undring over at jeg med min enkle, hverdagslige blogg med bilder hovedsaklig fra våre 240 kvadratmeter pluss hage kan fortsette å "fange" noen der ute. Bloggingen startet i 2008, og i mitt stille sinn tenker jeg at det er merkelig at leserne mine ikke er mette av meg og Kasparahuset.

Når det er sagt er jeg VELDIG opprømt og yr over det fantastisk dyktige og flotte selskapet jeg befinner meg blant. Det er ni svært fine med-semifinalister.
Det er også veldig hyggelig å få en slik positiv bekreftelse på bloggingen som dette. Tusen, tusen takk til de av leserne mine som har nominert meg! Det varmer!

Så er det slik nå at fram til 31.desember kan man stemme på sine favoritter blant de ti. Husker jeg rett fra forrige gang jeg var semifinalist (Ja, det har faktisk skjedd en gang tidligere også, i 2012) så skal ti bli til fem. Det er derfor mulig å ha mer enn en man ønsker å se videre.
Om du skulle ønske at jeg skulle bli en av finalistene, blir jeg selvfølgelig ustyrtelig glad for din stemme. På høyre side av bloggen blinker og lever det nå, og et klikk på denne knappen fører til til Vixen.no. Der går man inn på Blog Awards og finner "Årets interiørblogger".
Så er det faktisk slik at man kan stemme på den/de man ønsker videre hver 12.time.
Særlig yngstemann er svært ivrig her hjemme, han er nok min største fan.

Til slutt en liten, kjapp DIY. Er du som meg blitt marmor-vill kan du lage deg fine kremmerhus trukket med marmor-folie handlet på Panduro, Jeg liker godt gull mot marmor, så en gullhank kan jo gjøre prikken over i`en.

HA EN STRÅLENDE MANDAG ALLE SOM TITTER INNOM!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Har stemt på deg allerede :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære anonym
      Tusen tusen takk!!! Så utrolig gøy å høre. Ha en strålende kveld!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  2. Gratulerer så mye!! Vel fortjent.
    Har vært inne og stemt på deg:-)

    Klem

    SvarSlett