onsdag 11. september 2013

God morgen!




























Ikke hverdagskost med blogginnlegg klokken ti over halv syv på morgenen! Siden far i huset skulle på toget til Oslo, og jeg var sjåfør ned til jernbanen, var det ingen vits i å krype til køys igjen.
Serviset på bildet ble handlet for flere år siden på Lagerhaus i Gøteborg. Det er ofte i bruk på frokostbordet.

Luften ute var så frisk og god. Utrolig hvordan man våkner til live av litt frisk luft i kinna!

ØNSKER DEG EN GOD FROKOST OG FIN DAG!

7 kommentarer:

  1. Hei på deg lille morgenfugl;) Det serviset der er "Kaspara serviset" over alle serviser, husker jeg syntes det var så fint når du blogget fra det koselige kjøkkenbordet ditt og det var dekket med dette serviset...sukk...bloggnostalgi;)) Ha en fin dag videre, klem W.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan Ninamor
      Såååå morgenfugl er jeg ikke hver dag, he,he. Far i huset skulle på seminar på Gardermoen og jeg hadde jo selv likt å bli kjørt til jernbanen også.
      Ja, det er litt nostalgi ved det serviset... vi har hatt det lenge og det er fremdeles i bruk flere frokoster i uka. Noen dager kommer det sorthvite Marimekko-serviset på også.
      Fin dag til deg, Nina!
      Klemmer fra Kaspara

      Slett
  2. Kjempefint servise...ogg så fint det var med de klokkene på veggen. Nydelig;)

    SvarSlett
  3. Som alltid nydelige bilder! :) Og er enig med ralfefarfars paradis at de klokkene på veggen var superkule. Grattis med 4 plass på rankingen over bloggene! :) Velfortjent!
    Fin torsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Imponerande med bloggeinnlegg så tidleg på morgonen:-) Vakre bilder, du er berre så flink med farger, styling og måten du komponerer bilda på. Ha ein flott torsdag kaspara! Klem

    SvarSlett
  5. Imponerende at du lager blogginnlegg så tidlig,kjempefint bilde:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. For et fantastisk fint service! Det falt jeg pladask for! Hva heter det? hvem er produsent?
    Får komme meg på svenske loppiser skjønner jeg :)
    Så fin blogg du har. Nydelige bilder og deilig lys og tiltalende layout.
    Deg må jeg følge videre.

    mvh
    Ingrid

    SvarSlett