onsdag 7. november 2012

Tre i øyekroken...





























Jeg innrømmer det glatt; jeg har tre i øyekroken for tiden. Jeg synes naturelementer gjør seg godt med  mine yndlingsfarger for tiden (sjekk bildet)
Bark-stjernene som ligger i esken er jeg bare sååå fornøyd med. De er handlet på Kremmerhuset for bare 59 kr. Fin liten gi-bort-sak også det der til en du bare skal gi en liten oppmerksomhet.
Den andre tre-stjernen som er festet til en dør med washitape er fra Home & Cottage, nydelig den også og ikke dyr, selv om jeg ikke husker eksakt prisen her og nå.
Det gamle trauet har vi arvet fra svigermor og svigerfar. Det sto på hytta deres som lå på Veggli. I dag er hytta for lengst solgt og trauet ble med hjem til oss.
Rause ruller med  hyssing både brukes her hjemme og nytes som fint skue.  Den med stang  er fra Kremmerhuset mens den ekstra grove hyssingen bakerst er fra Granit.

FIN SENKVELD ELLER KANSKJE JEG HELLER BØR SI; GOD NATT!



19 kommentarer:

  1. Kjempefint med innslag av natur og tre blant dine fargane hjå deg. Og så er det jo heilt i tida:-) Liker veldig godt dei barkestjernene, det kjem eg nok til å handle neste gong eg er innom Kremmerhuset. Diverre har vi ikkje Kremmerhuset i Volda så eg har faktisk handla på nettbutikken deira eit par gongar no:-)Veldig kjekt med pakke i posten også:-)
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  2. Så enig så enig om at naturelementer gjør seg godt til disse fargene...herlig og hvile øynene på;)

    SvarSlett
  3. Wow...du holder koken!! :-) Tre passer utrolig fint sammen med fargene dine. Også er det jo så koselig!
    Ha en fin førjulsvinterdag :-)

    SvarSlett
  4. Hei på deg Inger Lill. Altfor lenge siden jeg har kommentert noe hos deg. Jeg har vært litt sløv på den fronten, men har atter en gang fått ny driv og lyst til å være aktiv. Jeg bremset opp med en gang når jeg så innlegget ditt. Jeg liker også treelementer. Senest i går kjøpte jeg meg to stjerner i gammelt treverk som var såååå fine. Ellers liker jeg den nude fargen du styrer med for tiden. Den er bare lekker. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  5. Vakkert med tre og de fargene sammen ja. Likte så godt trehjertet fra HOme & cottage. (en butikk jeg aldri går innom faktisk, da det ikke er helt min stil. Men kanskje nå ja;)))

    Nydelige bilder og styling som alltid;)

    Fin dag til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  6. Tre er varig og vakkert. God morgen til deg!

    SvarSlett
  7. Dette likte jeg også kjempegodt! Lyst treverk sniker seg inn hos meg også (kan det være stuegulvet som påvirker meg?..hehe).Nydelig til rosa/fersken er det iallefall:)

    Fin torsdag til deg! Her er det senvakt som venter:)

    SvarSlett
  8. Ja, lyst tre og pasteller er en fin trend nå for tida-gir en lys og luftig følelse :)
    Fin torsdag til deg :)

    SvarSlett
  9. Nydelig blanding :)
    Og nydelige farger!!!

    Fin torsdag til deg

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  10. Utrolig fine kombinasjoner - inspirert av deg ligger det Kasparisk julepynt på julevent i en slitt treskål i stua.

    Fin dag til dere i snødrevet (her laver det nemlig ned;)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  11. Fine bilder Kaspara! :) Og jeg er helt enig med deg, superfine farger og ikke minst de fine stjernene i tre. De fra Kremmerhuset blir nok handlet nærmeste framtid. ;)

    Fin dag til deg!

    klem

    SvarSlett
  12. Ja, ein seier jo at alle gode ting er tre.... ;o)

    Nydelege bilder og samensettningar!!

    klem ib

    SvarSlett
  13. Hei Kaspara! Så fine bilder du viser av tre og nude, flott sammen, en sammensetning jeg selv aldri hadde kommet på. Godt du viser vei til kombinasjonen. Ha en fin torsdagskveld. Klem fra M

    SvarSlett
  14. Ja, treverk er in igjen...trendene endrer seg stadig. Fine ting og fine bilder...

    SvarSlett
  15. Innslag av lyse tresorter er superfint!

    SvarSlett
  16. Helt enig med deg, naturelementer er så fint, har fått helt dilla for tiden. Skogen flytter snart inn her :)
    Og veldig fint med de fargene til, nydelig var det.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  17. Utrolig flott med natur og farger, alltid så inspirerende og flotte bilder inne hos deg :-)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  18. for en flott blogg du har...her ble jeg helt inspirert!!! :)

    SvarSlett
  19. God morgen og takk for hyggelig kommentar. Å, så synd du er allergisk mot svibler, det er litt trist da. Du min flinke venn. Jeg har et dilemma. Den slagbenken du ser på bilde, jeg går og lurer på om jeg skal male den eller ikke. Jeg synes den er litt mørk. Men så er jo trefarget inn i tiden, hm. (Jeg har lenge hatt lyst til å male den, men har plutselig blitt usikker). Hva ville du har gjort? Hadde vi hatt lyst gulv, ville jeg beholdt den i trefarget, men vi har korkbelegg og det vil ta tid før vi får lagt nytt gulv. Ha en fin lørdag. Jeg skal jobbe. Det er kulturnatt i byen og dag skal jeg lese H.C.Andersen kjente og ukjente eventyr for små og store i grevens gemakker.

    SvarSlett