onsdag 14. november 2012

En gjeng pinnetrær i nettbutikken







































































































Mange pinne-trær har flyttet inn i min lille nettbutikk. De selges enten som grupper a`3 stk. eller som par.
Det gikk supert å sy fast pinnene og nå sitter de godt.

Under rubrikken "Små julegaver" kan du finne en nysydd John Blund oppbevaringspose og også en ny John Blund-julestrømpe er lagt ut for salg.





























FIN ONSDAG TIL DEG!

4 kommentarer:

  1. Hei kaspara! Fine juletrær...tror egentlig jeg likte de i bølgepapp best jeg! Råfine :-)
    Nå har du jammen meg fått deg en julete header også;)
    Du er skikkelig produktiv, er imponert.
    Jeg strikker og leser, nei, symaskinen har ikke kommet frem i lyset;)
    Nå skal jeg til med nachos til fem ungdommer her, ha en flott kveld!
    Strikkenachosklemmer fra Irene

    SvarSlett
  2. Så herlige pinnetre,du lager så masse fint og eg må innom å sjekke din lille nettbutikk:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Heisan Irene
    Tusen takk for hilsen! Jeg er jo egentlig litt enig med deg jeg da, bølgepapptrærne blir boende her hjemme.
    De var også enklere og raskere å lage, trang ikke fyllvatt i dem og pinnen satt uten å måtte sy den fast.
    Jeg må bare få sydd opp en del om dagene, skal selge i Oslo en dag også, men kommer tilbake til det på bloggen.
    Så koselig med ungdom i hus!I morgen kommer en noen kompiser av gutta hit og vi blir mange rundt middagsbordet.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett